تاریخ : چهار شنبه 26 آذر 1399
نویسنده : سیامک

با سلام خدمت دوستان عزیر و معدن کاران گرامی. در این مقاله قصد داریم انواع سنگ شکن فکی را مطالعه کرده و شما را با این دستگاه ها آشنا کنیم . با هما همراه باشید تا با این دستگاه که همیشه و در همه معادن به عنوان سنگ شکن اولیه استفاده می شود، آشنا شوید. جهت استعلام قیمت این دستگاه نیز با شرکت آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید. و برای شماهده دستگاه های صفر و کارکرده سنگ شکن فکی بر روی لینک زرد رنگ کلیک کنید.

آرامآرامسنگ شکن فکی چشمکمتعجب

تعریف سنگ شکن فکی


سنگ شکن فکی جزو سنگ شکن های اولیه محسوب می شود و در همه معادن در ابتدای خط خردایش و در اول مسیر خردایش قرار می گیرد. طرز کار این دستگاه به گونه ای است که از یک فک ثابت و یک فک متحرک تشکیل شده است. مواد از دهانه وارد فضای بین فک ثابت و فک متحرک شده و خرد می شود. حرکت فک متحرک به وسیله شافت خارج مرکز صورت می گرد و شکل حرکتی آن مانند بیضوی می باشد. این عمل باعث می شود تا سنگ بین دو فکک گیر نکند و خردایش به نحو احسن صورت گیرد. توگل فک وظیفه به حرکت دراوردن شانه متحرک را دارد. معمولا سعی می شود تمامی فک ها توگل بلند ساخته شوند تا عمل خردایش از ابتدا تا انتها صورت گیرد و از گلوگاه خارج شود. 

ابعاد و اندازه های مختلف سنگ شکن فکی

سنگ شکن های فکی در ابهاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. نام گذاری سنگ شکن ها نیز براساس ابعاد و اندازه ی آن ها است. مقلا فک مدل 80 در 55 دارای دهانه با عرض 55 سانتی متر و طول 80 سانت دارد. در این سنگ شکن ها نباید سنگ ورودی بزرگتر از 48 سانتی متر باشد. اگر سنگ ورودی بزرگتر از این باشد باید سنگ شکن با اعباد بزرگتر مانند فک 60 در 90 گذاشت. بزرگترین فک موجود در بازار 100 در 120 می باشد و سنگ شکن فکی بزرگتر از آن به صورت سفارشی ساخته می شوند. سنگ شکن های فکی کوچکتر نیز دارای ابعاد 30 در 50 می باشند که برای خردایش سنگ های کوچک مناسب می باشند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: سنگ شکن فکی , فک دست دوم , ,
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1399
نویسنده : سیامک

 

معرفی سرند 

فیدر ارتعاشی به طور گسترده ای برای مطابقت با تجهیزات خرد کردن و الک در بسیاری از صنایع از جمله متالورژی ، معدن ذغال سنگ ، مواد معدنی ، مواد ساختمانی ، مواد شیمیایی ، سنگ زنی و غیره استفاده می شود. که به طور کلی در مقابل سنگ شکن اصلی نصب می شود ، بلوک های بزرگ را به طور مداوم انتقال می دهد و به طور مساوی در حالی که آلودگی ها و ناخالصی ها را توسط میله های صفحه از بین می برید.

 

کاربرد سرند گریزلی

مشخصات: 1. لرزاندن فیدر گریزلی 2. ارسال مواد به سنگ شکن به طور مساوی 3. محافظت از سنگ شکن از تغذیه ناهموار 4. راندمان بالا 5. با گواهینامه ISO 6. لرزش فیدر گریزلی / لرزشگیر قیف دستگاه پارامتر محصول

 

نحوه کار سرند گریزلی

غربالگری جداکننده Static Grizzly این است که سنگ را بر اساس اندازه طبقه بندی و طبقه بندی کند. مرحله اول SCALPING است. این روش از بین بردن هر ماده ای است که ممکن است تولید را کند کند. ممکن است سنگی باشد که تجهیزات برای اداره ی effectivelyثر آن بیش از حد بزرگ باشد و یا ماده ریزی باشد که فضای با ارزشی را اشغال می کند و در صورت وجود کار با انرژی بیشتر ، انرژی گرانبها را مصرف خواهد کرد. نام تجهیزاتی که این عملکرد را انجام می دهند GRIZZLY نامیده می شود.
تجهیزات محدود به حداکثر اندازه سنگ قابل قبول هستند. گریزلی الگویی از میله های فولادی سنگین است که به صورت مشبک قرار می گیرند. این شبکه به سنگهای کوچک اجازه عبور می دهد. سنگ بزرگتر از دهانه شبکه بزرگتر نخواهد بود. سپس این سنگ را می توان برای کاهش اندازه بیشتر ارسال کرد یا از بین برد.

برخی از گریزلی ها روی یک شیب قرار می گیرند. این اجازه می دهد تا سنگ بزرگ به راحتی برداشته شود.

انواع نمایشگرها
تخت
صفحه های تخت معمولاً اندکی متمایل هستند و بر اساس نوع حرکت صفحه طبقه بندی می شوند. متداول ترین انواع ویبره و ژیرتر است.

 


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: , سرند دو محوره, سرند سنگ شکن,فروش سرند ,
تاریخ : شنبه 15 آذر 1399
نویسنده : سیامک

ما در این مقاله به بررسی سیستم نوار نقاله ، نحوه استفاده از آنها ، کاربردهای آنها و موارد دیگر خواهیم پرداخت. اگر شما نیاز به بحث در مورد چگونگی یک سیستم نوار نقاله می توانید به شما کمک کند یا می خواهید ببینید که چه راه حل های دیگری برای کمک به برتری کسب و کار شما موجود است، پس این مقاله نیاز های کلی شما را بر طرف خواهد کرد.

 

برسی اجمالی از نوار نقاله

از سیستم نوار نقاله در بسیاری از صنایع به عنوان قطعه استانداردی از تجهیزات جابجایی مکانیکی برای جابجایی کالا ، محصولات ، کالاهای خام و سایر مواد از یک مکان به مکان دیگر ، معمولاً در همان منطقه یا ساختمان استفاده می شود. اینها برای مشاغلی که با کالاهای سنگین ، وسایل تیز ، مواد اولیه و محصولات تولید انبوه سرو کار دارند بسیار مفید هستند.

سیستم های نوار نقاله امکان حمل سریع و کارآمد مواد و محصولات تجاری را فراهم می کند و همچنین می تواند اقلام سنگین مانند اتومبیل را به پایین خط تولید منتقل کند که باعث محبوبیت آنها در صنایع دستی و بسته بندی مواد و همچنین صنایع تولیدی می شود.

 

مزایای استفاده از نوار نقاله

از طریق نوار نقاله های بلند می تواند با خیال راحت مواد را از یک سطح به سطح دیگر منتقل کند
در بیشتر مواقع قابل نصب است در حالی که معمولاً به دلیل اتوماسیون ، ایمنی و ضمانت های امنیتی می توانید ارزش افزوده و ایمنی محیط کار را افزایش دهید
نوار نقاله می تواند مقادیر زیادی از اقلام را در اشکال ، اندازه ها و وزن های مختلف جابجا کند
از ویژگی های ایمنی پیشرفته ای برخوردار باشید که ضمن افزایش کارایی سیستم ، از بروز حوادث و آسیب ها جلوگیری می کند
گزینه های متنوعی برای اجرای سیستم های انتقال ، از جمله سیستم های هیدرولیکی ، مکانیکی و کاملاً خودکار که مجهز به نیازهای فردی هستند.

 

نوار نقاله تسمه ای

نوار نقاله تسمه ای (شکل 1) یک سیستم انتقال مواد است که از تسمه های مداوم برای انتقال محصولات یا مواد استفاده می کند. این شامل یک کمربند تخت و انعطاف پذیر بی پایان با مقاومت کافی است که در دو انتهای فلکه فلزی مسطح قرار می گیرد و با رانندگی یکی از دو قرقره انتهایی در یک جهت رانده می شود. برای حمل و نقل روی این کمربند متحرک مواد قرار داده شده است. کمربند در یک حلقه بی پایان بین دو قرقره انتهایی کشیده شده است.

به طور معمول ، یک یا هر دو انتهای آن رول دارد. تسمه نقاله توسط یک ظرف کشویی فلزی برای بارهای سبک پشتیبانی می شود که قرار نیست اصطکاک بر روی تسمه ایجاد شود تا باعث کشیدن یا غلطک شدن شود. نیرو توسط موتورهایی تأمین می شود که از چرخ دنده های کاهش سرعت متغیر یا ثابت استفاده می کنند. کمربند بی پایان توسط یک چیدمان کشش تسمه محکم نگه داشته می شود.

 

مواد مورد استفاده در تسمه نقاله 

موادی که در سیستم نوار نقاله برای ضربه و مقاومت در برابر سایش استفاده می شود ، نوار نقاله به دلیل حجم زیاد وسایلی که در حال جابجایی هستند ، باید در برابر ضربه و فرسودگی مقاوم باشد که می تواند تیز و سنگین باشد و به دلیل تغییر شکل قابل برداشت نباشد. مواد جابجایی که نوار نقاله ها استفاده می کنند شامل UHMW ، نایلون ، Nylatron NSM ، HDPE ، Tivar ، Tivar ESd و پلی اورتان است. مواد جابجایی استفاده شده به عملکرد نوار نقاله بستگی دارد و در مواردی که کنترل استاتیک عاملی باشد ، سیستم نوار نقاله به مواد خاصی احتیاج دارد که برای پراکنده یا هدایت بارهای الکتریکی از نوار نقاله طراحی شود.

 

 کمربندها را می توان از مواد متعددی تهیه کرد ، که با شرایط کار کمربند مطابقت دارد. مواد تسمه نقاله معمول شامل لاستیک ، پلاستیک ، چرم ، پارچه و فلز است. حمل بار سنگین تر به معنی ساخت ضخیم تر و مستحکم تر مواد تسمه نقاله است. نوار نقاله های تسمه ای معمولاً تغذیه می شوند و بسته به توان مورد نیاز در سرعت های مختلف کار می کنند. نوار نقاله ها می توانند به صورت افقی کار کنند یا می توانند تمایل داشته باشند. آنها برای مواد فله یا بزرگ به دردسر می افتند.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: تسمه نقاله , تسمه نوار نقاله , خرید نوار نقاله , فروش تسمه نقاله , فروش نوار نقاله ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید