انواع سنگ شکن فکی
تاریخ : چهار شنبه 26 آذر 1399
نویسنده : سیامک

با سلام خدمت دوستان عزیر و معدن کاران گرامی. در این مقاله قصد داریم انواع سنگ شکن فکی را مطالعه کرده و شما را با این دستگاه ها آشنا کنیم . با هما همراه باشید تا با این دستگاه که همیشه و در همه معادن به عنوان سنگ شکن اولیه استفاده می شود، آشنا شوید. جهت استعلام قیمت این دستگاه نیز با شرکت آرکو صنعت تماس حاصل فرمایید. و برای شماهده دستگاه های صفر و کارکرده سنگ شکن فکی بر روی لینک زرد رنگ کلیک کنید.

آرامآرامسنگ شکن فکی چشمکمتعجب

تعریف سنگ شکن فکی


سنگ شکن فکی جزو سنگ شکن های اولیه محسوب می شود و در همه معادن در ابتدای خط خردایش و در اول مسیر خردایش قرار می گیرد. طرز کار این دستگاه به گونه ای است که از یک فک ثابت و یک فک متحرک تشکیل شده است. مواد از دهانه وارد فضای بین فک ثابت و فک متحرک شده و خرد می شود. حرکت فک متحرک به وسیله شافت خارج مرکز صورت می گرد و شکل حرکتی آن مانند بیضوی می باشد. این عمل باعث می شود تا سنگ بین دو فکک گیر نکند و خردایش به نحو احسن صورت گیرد. توگل فک وظیفه به حرکت دراوردن شانه متحرک را دارد. معمولا سعی می شود تمامی فک ها توگل بلند ساخته شوند تا عمل خردایش از ابتدا تا انتها صورت گیرد و از گلوگاه خارج شود. 

ابعاد و اندازه های مختلف سنگ شکن فکی

سنگ شکن های فکی در ابهاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. نام گذاری سنگ شکن ها نیز براساس ابعاد و اندازه ی آن ها است. مقلا فک مدل 80 در 55 دارای دهانه با عرض 55 سانتی متر و طول 80 سانت دارد. در این سنگ شکن ها نباید سنگ ورودی بزرگتر از 48 سانتی متر باشد. اگر سنگ ورودی بزرگتر از این باشد باید سنگ شکن با اعباد بزرگتر مانند فک 60 در 90 گذاشت. بزرگترین فک موجود در بازار 100 در 120 می باشد و سنگ شکن فکی بزرگتر از آن به صورت سفارشی ساخته می شوند. سنگ شکن های فکی کوچکتر نیز دارای ابعاد 30 در 50 می باشند که برای خردایش سنگ های کوچک مناسب می باشند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: سنگ شکن فکی , فک دست دوم , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید